سال 1402 - سال مهار تورم و رشد تولید
1402/05/08
پایگاه خبری تحلیلی سلام سبزواران
برچسب های منتخب خبری:
مهدیه شعبانی 10:08 ب.ظ
کد خبر: 1030 print

جنوب کرمان به سمت توسعه صنعتی و معدنی در حرکت است

مسلم مروجی فرد با بیان اینکه ایجاد مشاغل جدید نیازمند ارائه آموزش است، عنوان کرد: جنوب کرمان به سمت توسعه صنعتی و معدنی در حال حرکت است که فعالیت در حوزه صنعت و معدن نیازمند برنامه های آموزشی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سلام سبزواران، نشست خبری رییس اتاق اصناف جیرفت با حضور رییس سازمان صمت جنوب کرمان با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

مسلم مروجی در این نشست، گفت: بیش از ۲۰ هزار واحد صنفی در جنوب کرمان وجود دارد که از این تعداد قریب ۷ هزار واحد صنفی در جیرفت جیرفت است.

رییس سازمان صمت جنوب کرمان بیان کرد: امسال عنوان سال از سوی مقام معظم رهبری به مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و یکی از نهادهایی که می تواند شعار سال را محقق کند، اصناف است.

وی ابراز کرد: اصناف باید کمک کند تا واحد‌های صنفی در این اوضاع اقتصادی همچنان فعال باشند و به رفع موانع تولید نیز کمک کند.

مروجی فرد اظهار کرد: واحد‌های صنفی گر چه مشاغل کوچک خدماتی هستند اما به لحاظ اشتغالزایی می توانند قوی تر از واحد‌های صنفی بزرگ همچون کارخانجات عمل کنند.

رییس سازمان صمت جنوب کرمان با بیان اینکه ایجاد مشاغل جدید نیازمند ارائه آموزش است، عنوان کرد: اکنون جنوب کرمان به سمت توسعه صنعتی و معدنی در حرکت است که این مهم نیازمند برنامه های آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای ما این است که
در روستاها و شهرهای اطراف معادن، دوره های آموزش رایگان در حوزه های صنعت و معدن برای جوانان برگزار کنیم تا آنها یا در واحد‌های صنعتی و معدنی مشغول شوند و یا برای خود واحد صنعتی راه اندازی کنند.

نگارنده: مهدیه شعبانی

بخش نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =