سال 1402 - سال مهار تورم و رشد تولید
1402/05/08
پایگاه خبری تحلیلی سلام سبزواران
برچسب های منتخب خبری:
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 3:26 ب.ظ
کد خبر: 1097 print

مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شبانه روزی شهید حاج قاسم سلیمانی نودژ افتتاح شد

پیش از ظهر امروز با حضور شکراللهی نماینده مجلس شورای اسلامی، خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، فرماندار منوجان و … مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و (تسهیلات زایمانی شبانه روزی) شهید حاج قاسم سلیمانی نودژ منوجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سلام سبزواران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پیش از ظهر امروز با حضور شکرالهی نماینده مجلس شورای اسلامی، خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، فرماندار منوجان و … مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و (تسهیلات زایمانی شبانه روزی) شهید حاج قاسم سلیمانی نودژ منوجان افتتاح شد.

علی اصغر خیرخواه در حاشیه این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: این مرکز با زیربنای ۴۸۵ مترمربع و اعتبار ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی به بهره برداری می رسد که جمعیتی بیش از ۱۳ هزار نفر  با بیش از ۴ هزار خانوار که شامل ۹ خانه بهداشت و پایگاه بهداشتی است را پوشش می دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: در شهرستان منوجان۴۳ خانه بهداشت،۱۰ پایگاه سلامت و ۱۰ مرکز جامع سلامت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه ارایه می کنند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت جنوب کرمان تصریح کرد: تلاش ما خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند متعال است، شبانه روزی شدن این مرکز از درخواستهای مردمی بود که خوشبختانه محقق شد.

خیرخواه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تمامی خانه بهداشتها تعیین تکلیف شده است، خاطرنشان کرد: امروز ۲پانسیون پزشک هر یک با زیربنای ۹۰ مترمربع و اعتبار یک میلیارد تومان در منوجان افتتاح شد و پانسیون های منطقه ماه کنگان هم تا پایان تیرماه سال جاری تحویل دانشگاه می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به توسعه اورژانس بیمارستان منوجان با زیربنای ۱۶۰۰ متر مربع عنوان کرد: با برگزاری آزمون مرداد ماه وزارت بهداشت بخش قابل توجهی از کمبود نیروی بهداشتی و درمانی برطرف خواهد شد، فارغ التحصیلان بومی در این آزمون شرکت کنند تا نیروی ماندگار در منطقه داشته باشیم.

نگارنده: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

بخش نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هجده =