سال 1402 - سال مهار تورم و رشد تولید
1402/05/08
پایگاه خبری تحلیلی سلام سبزواران
برچسب های منتخب خبری:
10:13 ق.ظ
کد خبر: 617 print

تسریع در ساخت زندان جدید جیرفت/ ضرورت ایجاد بازداشتگاه موقت

تسریع در ساخت زندان جدید جیرفت ضرورت ایجاد بازداشتگاه موقت

🔸کرمان دادستان عمومی و انقلاب جیرفت بر ضرروت تسریع در آماده سازی ساختمان جدید زندان این شهرستان تاکید کرد. 🔸افشین صالحی نژاد ۱۶ خرداد ماه در نشست با مدیرکل زندان‌های استان کرمان ضمن تقدیر از اقدامات در دست اجرا در زندان جیرفت بر تسریع در آماده سازی ساختمان جدید زندان این شهر و بهره برداری […]

تسریع در ساخت زندان جدید جیرفت ضرورت ایجاد بازداشتگاه موقت

🔸کرمان دادستان عمومی و انقلاب جیرفت بر ضرروت تسریع در آماده سازی ساختمان جدید زندان این شهرستان تاکید کرد.
🔸افشین صالحی نژاد ۱۶ خرداد ماه در نشست با مدیرکل زندان‌های استان کرمان ضمن تقدیر از اقدامات در دست اجرا در زندان جیرفت بر تسریع در آماده سازی ساختمان جدید زندان این شهر و بهره برداری از آن تاکید کرد.
🔸وی با بیان اینکه راه اندازی یک بازداشتگاه موقت در شهرستان جیرفت جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی ضرورت دارد، افزود: راه‌اندازی سالن ملاقات الکترونیک زندانیان طبق مواد ۱۷۵، ۵۲۸ و ۶۵۵ قانون آیین دادرسی کیفری و در راستای تکریم ارباب رجوع، ارتقاء شاخص‌های اصلاحی و تربیتی زندان و کاهش مشکلات و هزینه‌های زندانیان و خانواده آنها در جنوب استان کرمان لازم است.
🔸دادستان شهرستان جیرفت تصریح کرد: با راه اندازی سالن ملاقات الکترونیک در زندان جیرفت ضرورت مراجعه حضوری خانواده زندانیان برای ملاقات با آن‌ها به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.
🔸وی همراهی، همکاری و حمایت بیش از پیش دادسرا با زندان را در راستای اهداف تحولی و تعالی محور نظام قضایی دانست و گفت: این فرایند یکی از مهمترین اهداف مجموعه قضایی شهرستان جیرفت است.

نگارنده:

بخش نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =