سال 1402 - سال مهار تورم و رشد تولید
1402/05/08
پایگاه خبری تحلیلی سلام سبزواران
برچسب های منتخب خبری:
10:49 ق.ظ
کد خبر: 626 print

برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس کهنوج از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان و روسای پلیس راهور، آگاهی و رئیس هسته گزینش با مردم در روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه خبر داد. سروان”ناصر محمدی سلیمانی”در این خصوص گفت: در راستای برگزاری جلسات ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی با مردم، جلسه ای به صورت حضوری و تلفنی روز […]

برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس کهنوج از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان و روسای پلیس راهور، آگاهی و رئیس هسته گزینش با مردم در روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه خبر داد.
سروان”ناصر محمدی سلیمانی”در این خصوص گفت: در راستای برگزاری جلسات ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی با مردم، جلسه ای به صورت حضوری و تلفنی روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه با حضور سردار”ناظری” فرمانده انتظامی استان به همراه روسای پلیس راهور، آگاهی و رئیس هسته گزینش و استخدام از ساعت۱۳:۰۰الی ۱۴:۰۰ در دفتر نظارت همگانی۱۹۷ برگزار می شود.
وی با اشاره به اطلاع رسانی عمومی این نشست از طریق بسترهای رسانه ای افزود:شهروندان گرامی می توانند مطالب خود را به صورت مراجعه حضوری در محل برگزاری جلسه و یا برقراری تماس با تلفن ۱۹۷مطرح و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵ ، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲ ، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ تماس حاصل نمایند.

نگارنده:

بخش نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =