سال 1402 - سال مهار تورم و رشد تولید
1402/05/08
پایگاه خبری تحلیلی سلام سبزواران
برچسب های منتخب خبری:
مهدیه شعبانی 8:51 ب.ظ
کد خبر: 988 print

یادواره شهید عزیز پور برگزار شد

یادواره شهید عزیزپور و ۱۱ شهید روستای رومرز در زمین چمن مصنوعی دریاچه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سلام سبزواران، یادواره شهید عزیزپور و ۱۱ شهید روستای رومرز در زمین چمن مصنوعی دریاچه برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: اگر می خواهیم برای ترویج سیره شهدا کاری انجام دهیم باید از فضای مجازی استفاده کنیم و سطح سواد رسانه ای خود را بالا ببریم.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: ما باید با عضویت در کانال ها و گروه های مذهبی و فرهنگی در پیام رسان های داخلی ایتا، سروش، بله و روبیکا، این پیام رسان ها را با حمایت خود تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز باید به داشته هایمان افتخار کنیم و به تعبیر رهبری ما باید نسبت به حمایت از این پیام رسان ها تعصب داشته باشیم.

حجت الاسلام تارم ابراز کرد: کانال شبکه امامت جیرفت در پیام رسان ایتا راه اندازی شده و هر هفته علاوه بر اخبار نماز جمعه، مطالب فرهنگی و مذهبی منتشر می کند و در این کانال طبق خطبه های نماز جمعه هر هفته مسابقات ای برگزار می‌شود و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می شود.

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: شهرستان جیرفت ۴۵۰ شهید، ۲ هزار جانباز و ۹۰ نفر آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این یک آمار قابل توجهی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز هر آنچه که از امنیت و افتخار آفرینی در دنیا داریم را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، خانواده های معظم شهدا و جامعه ایثارگران داریم.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه اگر ایثارگری های شهدا نبود ما امنیت نداشتیم، عنوان کرد: امام راحل می فرمودند؛ بکشید ما را، ملت ما بیدار تر می شود.

امام جمعه جیرفت با اشاره به اهمیت سرود، اظهار کرد: آموزش و پرورش، مدارس و مدیران ما باید با تشویق دانش آموزان و کشف استعدادهای درخشان آنها از تولید سرودهای فاخر و گرانبها حمایت کنند چرا که امروز سرود کارایی بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به این که سرود سلام فرمانده از مرزهای جغرافیایی پا را فراتر گذاشت، گفت: این سرود در نسل نوجوان دهه هشتاد و نودی های ما معجزه کرد و دشمن را غافلگیر و ذلیل کرد.

حجت الاسلام تارم ابراز کرد: دشمن با سیاه نمایی قصد داشت وانمود کند که اعتقادات و باورهای دهه هشتاد و نودی های ما نسبت به انقلاب اسلامی، ارزش ها، شهدا، امام کمرنگ شده اما سرود سلام فرمانده توطئه دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه جیرفت حضور پرشور مردم در راهپیمایی کم نظیر اربعین را نشانه دینداری، اعتقاد و ولایتمداری مردم برشمرد.

نگارنده: مهدیه شعبانی

بخش نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 16 =